Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę?

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań, przeprowadzonych przez portal Marketing przy Kawie oraz Instytut Badawczy IPC, dotyczących wpływu zmian jakie w związku z rozwojem sztucznej inteligencji zachodzą w działach marketingu, komunikacji, public relations.

Kwartalnik grupy Evry1 - 360° Kwartalnik grupy Evry1 - 360°
Kwartalnik grupy Evry1 - 360°

Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę?

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań, przeprowadzonych przez portal Marketing przy Kawie oraz Instytut Badawczy IPC, dotyczących wpływu zmian jakie w związku z rozwojem sztucznej inteligencji zachodzą w działach marketingu, komunikacji, public relations.

Jakie prognozy przewidywane są dla działów marketingu/PR/ komunikacji?

Warto zaopatrzyć się w parasole i płaszcze przeciw­deszczowe - wyniki raportu grupy Evry1 jasno wskazują, że warunki w najbliższym czasie mogą być dość niesprzyjające.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań, przeprowadzonych przez portal Marketing przy Kawie oraz Instytut Badawczy IPC, dotyczących wpływu obecnej sytuacji gospodarczo-politycznej na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji.

Kwartalnik grupy Evry1 - 360° Kwartalnik grupy Evry1 - 360°
Kwartalnik grupy Evry1 - 360°

Jakie prognozy przewidywane są dla działów marketingu/PR/ komunikacji?

Warto zaopatrzyć się w parasole i płaszcze przeciw­deszczowe - wyniki raportu grupy Evry1 jasno wskazują, że warunki w najbliższym czasie mogą być dość niesprzyjające.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań, przeprowadzonych przez portal Marketing przy Kawie oraz Instytut Badawczy IPC, dotyczących wpływu obecnej sytuacji gospodarczo-politycznej na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji.